E havi témánkhoz kapcsolódva a belső erő és hit témáját szeretnénk picit körbejárni!

 
Belső erő és hit nélkül hiába van célunk az eredmény és a siker szinte minden esetbe elmarad. Gondoltuk még az év elején megtámogatjuk ezt a két nagyon fontos energiát. Tudatosan építkezve és jutva el a célig, a hőn állított sikerig.
 
Akik teremteni szeretnének, mint ahogy azt isten teszi, hitre és erőre van szükségük.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekmentok.blog.hu/api/trackback/id/tr22641694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katt336 2011.02.07. 16:35:49

Kedves Mindenki!

Én minden nap leírom a célomat egy füzetben és tegnap megtörtént az első tudatos teremtés, sok sok energiával és hittel, és az angyalok segítségével.
Ti mivel segítitek elő hogy meg is teremtsétek a célotokat?
Milyen technikát alkalmaztok hogy a kívánt elképzeléseiteket meg is kapjátok?
Ha mégis jön a kisördög és a félelmet felébreszti mit csináltok?

BambiNiki 2011.02.08. 11:28:42

Mivel segítem elő? Leírom egy papírra, egy szép fehét gyertyánál elégetem, és kérem az angyalokat, hogy a papírlapra leírtakhoz (amiről már szinte el is hiszem, hogy az enyém :) ) segítsenek hozzá engem...
És ha jön a kisördög? Vagy összeszedem magam, és pozitív gondolatokkal elnyomom a félelmet... vagy marad a kétségbeesés, és az önsajnálat... na az utóbbi egyre ritkábban... Gyakorlat teszi a mestert!! :)

Nagy Juci 2011.02.08. 19:19:57

Sziasztok Csajok!

Látom mindenki teszi a dolgát legjobb tudása szerint.A kisördög akkor jön, ha hagyjátok az elméteket elhatalmasodni.Önsajnálat, kétségbeesés?Helyettük bőség és boldogság.Ez a cél.Soha ne add fel.Mindig lásd a célod, lásd megvalósulva.Mivel az isteni energia egy része vagy, ráadásul magyar ember, képes a teremtésre. Nincs és nem is lehet előtted akadály.Menj az úton lassan lépésről lépésre közben pihenj meg.Meg ne állj soha!! Sokat nevess akkor is ha úgy érzed....!Kérd a hited Belső erőd!
Béke és sok puszi Juci

Editanya30 2011.02.10. 20:58:20

Sziasztok!
Én személy szerint rendszeresen alkalmazom a teremtés vagy a vonzás törvényét. Nekem sikerül ,ha szeretnék valamit akkor csak kérem , mantrázok és felajánlok valamit cserébe és nem utolsó sorban megköszönöm és hálát adok érte.
Ilyen egyszerű. :)

Anyezka 2011.02.12. 18:47:44

sziasztok!
ez tényleg ilyen egyszerü?mennyi időnek kellett eltelnie,hogy ez nektek így menjen?és mi van a sorssal,meg a karmával?nem unalmas,hogy minden sikerül?gondolom sok-sok blokktól és negatív energiamintától kellett megszabadulnotok mire erre a szintre jutottatok.sajnos nekem nem megy ilyen könnyen mindig.tudjátok a gyerekek, a család,meg minden más,meg néha elfáradok,és akkor meg akarom erőszakolni magam és még annyira se megy mint előtte.nekem nagyon kell magamra figyelnem,hogy sikerüljön.nekem bizony kellett pár év mire ide is eljutottam.ügyesek vagytok!

Anyezka 2011.02.12. 18:58:06

még egy kérdés.mi van az asztrológiával?csak az történhet meg velünk ami a csillagokban meg van írva?ha pl.az látszik a horoszkópomból,hogy nagy esélyem van egy válásra,a megoldás is ott van,hogy esetleg hogyan hozhatom helyre a házasságomat,vagy nekem már lőttek.a lehetőségeinket is megmutatják a csillagok?mennyire határozzák meg a bolygók által képviselt energiák az életünket,és nekünk mennyi szabad döntési lehetőségünk van?

Editanya30 2011.02.13. 17:38:50

@Anyezka: Szia!
Nekem ez a Bőség mantra sokat segített.

Én vagyok a gazdagság forrása.
Bővelkedem a reatív ötletekben.
Elmémben folyamatosan születnek az új, eredeti és ösztönző gondolatok.
Egyedi, amit a Világnak fel tudok ajánlani, és a Világnak szüksége van rá.
Értékem nem mérhető számokkal.
Amire a világ vágyik és szüksége van, azt kész vagyok megadni neki.
Amire a világ vágyik és szüksége van, azt felismerem és jó szívvel teljesítem.
Tudatalatti elmém bőségéhez korlátok nélkül és akadálytalanul hozzáférek.
Semmi sem állhat a kreativitásom útjába.
A Rajtam keresztül áradó Minden hatalma és ereje minden akadályt leküzd, kiárad a világba, megáld és inspirál mindenkit és mindent.
Sugárzik rólam az áldás: kreativitás, bőség, szerető szolgálat.
Sugárzik rólam az Öröm, a Szépség, a Béke, Bölcsesség és Erő.
Az emberiségnek szüksége van rám, és megjutalmaz engem.
Bárhová megyek, ott szükség van rám.
Az emberek értékelnek engem és munkámat is.
Tiszta tudatom, szándékom, elhatározásom és cselekedeteim eredményeképpen csodálatos eredmények mutatkoznak meg életemben.
Kimeríthetetlen energiaforrásom van.
Hitem ezekben olyan erős, mint a legyőzhetetlenek hite.
Ezennel kijelentem, hogy pénzügyileg független vagyok, MOST, tehát mindörökké!

Anyezka 2011.02.13. 20:00:40

@Editanya30: Szia Editanya!
Köszönöm szépen a mantrát!

Editanya30 2011.02.14. 08:14:10

@Anyezka: Szia Anyezka!
Nagyon szívesen van még sok hasonló mantra ,praktika amivel segítségedre lehetek ,de az első és legfontosabb a HIT és abban is a magadba vetett hited.
Energiád meg mindig elég mindenre az kifogyhatatlan. Nekem is családom van két gyermekem ,iskola ,háztartás és még sorolhatnám ,mondhatom hogy 24 órából 28-at használok.Csak annyit neked, hogy kitartás és mindent bele és én hiszem hogy sikeres leszel :)

Nagy Juci 2011.02.14. 22:15:22

Szerbusztok csajok!

Örülök az egymásra találásnak!Editanya és Anyezka.Anyezkának üzenem,ennek az útnak se eleje se vége.Ennek az útnak minősége van.Az pedig csak rajtad múlik milyen.Nem azon kell görcsölni, hogy a rossz és negatív dolgoktól, hogy szabadulhatunk meg!!A feladat az,hogy kellő tudatossággal a sorsod, a karmád ura légy.Az, hogy mindig minden sikerül-e???HÁT....A kertedben is mindig gyomlálni kell,hogy szép maradjon.Itt sem tétlenkedhetsz.A párkapcsolat örök és kimeríthetetlen téma.Sok fondorlatos varázslatot tudok és szívesen megosztom veletek.Amit meg lehet, azt érdemes megmenteni.Szeretni kell megtanulni újra.ÖNMAGUNKAT!!Így könnyebben megértjük és elfogadjuk társunkat.A sorsunk meg van írva a csillagokban.Születésünk pillanatában minden eldől.Nincs ok az aggodalomra! Mindenen ami rosszul működik, lehet és kell is változtatni.Szeretettel pozitívan!

Béke és puszi a homlokodra Juci

Katt336 2011.02.18. 14:43:44

Sziasztok!
Kedves Editanya mikor mondogatod ezt a mantrát mindig amikor eszedbe jut?Este reggel?Es mind kivülről tudod és mi változott azóta mióta ezt mondogatod,és mióta csinálod?....
Kedves Anyezka én is azt hittem hogy a házasságom megmenthető, és próbáltam mindent úgy csinálni hogy jó legyen, de rá kellet jönnöm hogy nem működik és nincs mit erőltetnem.Ami nem működik el kell engedni, mert valami más feladat jön helyette és azt már te alakítod és úgy ahogy te akarod.Ha pozitív vagy pozitívat kapsz ha negatív vagy azt kapod.tehát mindig légy erős és lebegjen előtted a célod még akkor is ha.....
Kedves Juci!
"Sok fondorlatos varázslatot tudok és szívesen megosztom veletek."
Nagyon várjuk a Tanácsaidat is!
Pussza mindenkinek

Editanya30 2011.02.18. 18:57:07

@Katt336: Szia Katt336!
Rengeteg mantrám van, sőt van olyan is amit én írtam.Évek teltek azóta mióta az elsővel találkoztam, és ma már hiszem ,hogy a szavaknak nagy ereje van. Hogy mikor mondom őket? Amikor szükségem van rájuk és mikor valami célt szeretnék elérni és addig amíg a kérésem az univerzumhoz nem tejesül. Naponta többször mondom el a megfelelő mantrát. Mi változott mióta csinálom? Elsősorban magammal szemben kellet rendet tennem vagyis elfogadnom magam és ami nem volt egyszerű szeretni magam. Majd a környezetemben élőket a pozitív gondolkodásra, majd a negatív és mindig csak panaszkodó emberek kizárása vagy minimalizálása. Szerintem ezek hatalmas lépések ,de te biztos sokkal kézzelfoghatóbb dologra vagy kíváncsi. Az anyagi helyeztetünk jelentősen javult és javul ,a párkapcsolatom boldog és kiegyensúlyozott, a gyermekeim egészségesek keveset betegeskednek, boldogok és kiegyensúlyozottak. Ezt a mantrát én egy pár hete találtam, de szerintem ebben rengeteg minden benne van és csak ajánlani tudom mindenkinek!

Editanya30 2011.02.24. 09:15:36

Sziasztok mindenki!
Ezt az írást most találtam és szerintem nektek is tetszeni fog :)

Az igazi Bőség vonzása
Szerző: Gergő // Kategória: Bőség, Pénz, Vonzás törvénye

Ha bárkit megkérdezel, valószínűleg nem a legkellemesebb élményei közé tartozik a postai sorban állás és a csekkek befizetésének rituáléja… Függetlenül attól, hogy ez tényleg megtörténik-e, vagy csak egy sms-t kap arról, hogy az elektromos művek ennyit-meg-annyit leemelt a számlájáról. Hiszen keményen megdolgozott azért a pénzért, és most csak nézi, ahogy olvad a bankszámlájának egyenlege…

Elárulok egy nagy “titkot”: ha rosszul érzed magad amiatt, hogy pénzt kell kiadnod, az egyáltalán nem fog segíteni Neked, hogy Bőséget vonzz magadhoz. A domináns rezgésed ekkor a pénz elvesztéséről fog szólni - tehát azt javaslom, inkább keressünk valami olyan gondolatmenetet, ami alapján pozitívan tudod szemlélni a dolgokat!Először is, érezheted magad jól azért, mert egyáltalán ki tudod fizetni az adott számlát. (Sokkal rosszabb lenne, ha nem tudnád…) És legalább kipipálod az adott tételt, nem tartozol már ezzel az összeggel.

Gondolj azokra a jó dolgokra, amit a pénzeddel fognak csinálni:
Az elektromos művekben dolgozó embereket kifizetik. De ne a nagyágyúkra gondolj a csúcson, akikre amúgy is úgy gondolsz, hogy milyen szemtelenül sok pénzt keresnek…
Gondolj a nőre, aki titkárnőként dolgozik ott, vagy az egyszerű karbantartóra, aki az éjjeli ügyeletben az ágyból kipattanva javítja a transzformátort a rossz időben… Ezek az emberek a fizetésüket arra fogják felhasználni, hogy ételt vegyenek a családjuknak és hogy ők is befizethessék a számláikat. Aztán a maradékot elkölthetik a helyi étteremben a sarkon, így az ottani pincér is kaphat fizetést, hogy megvehesse azokat a dolgokat, amikre szüksége van.

Lásd az egész körforgást! Lásd mindazt a jót, ami az általad kiadott pénzből valósul meg, és így Te is többet kaphatsz! Mi történne azzal a sejttel a szervezetedben, aki elkezd saját magának tápanyagot felhalmozni, de nem végez hasznos munkát szervezeted számára?

Gondolkodj és érezz pozitívan a pénzed elköltésével kapcsolatban, így sokkal inkább fogod magadhoz vonzani az igazi Bőséget!

Várom a véleményeteket :)
Puszi

Anyezka 2011.02.24. 19:27:31

@Editanya30: Szia Editanya30!
Én is hasonlóan próbálok gondolkozni mikor pénzt adok ki.A Nagy Jucitól tanultam,hogy áldást is lehet ilyenkor mondani arra pénzre amit kiadsz.illetve azokra az emberekre akik azzal a pénzzel kapcsolatba kerülnek. Én mostanában próbálok minnél több csekkemet feladni,és nem halogatni ,tologatni őket, mintha egy kicsit gyorsabban áramolna hozzám is visszafelé.A munkahelyemen én is pénzzel dolgozok és néha velem is elő szokott fordulni,hogy hiányom van nap végén, próbálok ilyenkor is nem bosszankodni rajta,hanem jószívvel gondolni arra az emberre akihez esetleg került az a pénz.Pedig nekem is nehéz néha megállnom,hogy ne csatlakozzak azoknak az embereknek a panaszkodásához, akik nálam adják fel a pénzüket.
Puszika

Editanya30 2011.02.26. 10:11:51

@Anyezka: Szia Anyezka!
Akkor te is jól ismered a Jucikát.
Puszika

varga kata 2011.03.19. 07:17:27

Sziasztok! Itt vagyok köztetek újra,pozitív hatás hogy jó lett a gépem:)Hát el olvastam az üzeneteteket,nagyon jó hogy mindenki ilyen pozitívan áll hozzá.Én drága Jucitól tanulva kezdem el sajátítani ami nektek már nagyon működik.Mantrázok sokat Napi angyal kártyát húzok és a horoszkópra rá térve, mert itt valaki írt róla,negatívan,ne a napi újságot olvassa.Ott olyat írnak hogy mindenkinek jó legyen és az ember hajlamos rá hogy úgy is alakítsa hogy bejöjjön.Neki üzenem hogy kérje magasabb személy segítségét,és biztos jó irányba fordul a sorsa ,íme az én példám,romokba hevertem,és egy magas ,és jó tudással rendelkező ember,kezd felemelni engem sok tanulása,és kitartással.Amiért nagyon hálás vagyok.

varga kata 2011.03.19. 07:25:06

@Anyezka: Szia.Pozitívan én is feladtam az utolsó csekkemet!Már kezdem is utolérni magam de még mindíg van egy kis akadály,az a bűvös 2db elmaradt csekk,amit már 1-éve kb tolok magam előtt .Lehet én így vezeklek.Jucikától nagyon sokat tanúlok én is nekem ő az egy és egyetlen.És már nincs halom kölcsönöm csak két csekkem.köszönöm neki

varga kata 2011.03.31. 08:06:38

Idén tavaszra,felhalmozódott bennem jócskán a belső erő.Próbálom is alkalmazni kifelé,ami néha szerencsés.Belső erőmmel nagyon sok embert vonzok magamhoz.Ami akár jó is lehet de még nem tudom hogy közülük ki a jó!!Ki méltó a barátságra az energiámra,amiből most nincs felesleges.Belső erőmmel nagyon sok pozitív tulajdonság jön a felszínre.és ezzel együtt jó irányt vesz az életem,főleg ha ezeket az energiákat,jól használjuk:)

Nagy Juci 2011.04.07. 19:45:02

Üdv Minden Érző Szívű LÉLEKNEK!
Üzenet!!!!
A saját életünkbe a legnehezebb rendet csinálni és azt meg is tartani.Az idő sürget és nem tűrnek halasztást a dolgok.A jó lesz holnap is már lejárt lemez.A gyávák monológja ez!Érem ezalatt a kapcsolatokon belüli nagytakarítást.Férj feleség,viszonyok párkapcsolatokon belüli ellentétek rendezését.Először a csajokhoz az igazi harcos amazonokhoz, majd a nagylelkű családjaikért elkötelezett férfiaknak teszem fel a kérdést.MIÉRT van ,hogy elfogy a türelmünk,a szeretett partnerünkkel eltöltött idő, ölelés helyett vitákba torkollik.Próbára tesz minket a JÓ Isten.Következő havi témánk, és még jó néhány, ehhez a témakörhöz kapcsolódik majd.Rátérünk az anyós kérdésre,gyermekek és szülők közti viszályra stb...szép lassan minden sorra kerül!Remélem vannak köztetek olyanok akik már megnyertek néhány csatát és bölcsebben tapasztalatokkal teli segíteni tudnak másoknak.Meríthettek erőt kaphattok ötleteket.Úgy vélem mindenkinek van sepregetni valója a saját háza táján.Sok puszi
Áldás mindenkire s kívánom egymásra találtok egy jó kis ölelésre!!!!
Jucus
süti beállítások módosítása